Followers

Tuesday, 7 June 2011

heloo .. evening smua ! wooo . sihat ? suda lame rasenyer tidak menulis entry . aww ,, :)
bukan tidak sudi untuk menulis entry baru tp ad kesulitan sikit la .
kesulitan , kesulitan n kesulitan ! 
benda2 ny slalu kacau hidup aku .. bnyak kali da halau tapi ta nak pegi2 jugak . heheh 

tapi ini smua bukan masalah nyer . huuhh , 
ad masalah y lagik berat dan sukar untuk dilupakan . 
sapa bule tolong ? 
mehh la si ramai2 na cerita sikit ny ..

masalah ini telah berlaku semenjak 2 hari y lalu .. macm citer hantu plakk ! but nevermindd , 
malam masih muda . kan , kan , kan . btol tak ?
hehehhe ..

sejak 2-3 harini kan rase macm ta sedap hati la pulak . hmm ! tak tau la kenapa . 
tidur pon lewat smpai mak pon bising , tapi ny bukan masalah nyer .
y jadi masalah nyer tiap2 malam rase macm ad je y ta kene . kekadang bulu roma tiba2 je naek tp wat dono je la .
pasto ad la bunyi2 y mengerikan . huuu :( 
dah la skarang ny kene tido sorang + dngan benda2 cm ni lagik la . kadang seram pun ad tapi buadd bodo suda ..
sblom ni mmg pena berlaku , kalu na diikutkan da biase da tp kali ny laen macm plak . 
tapi takpe la . slagi bule buadd bodo kite buadd bodo jela smpai dy mlmpau baru ambek tindakan . maleh na kasi tau 
sama y laen t lagik la deme takut . biarlahh 
na bg tau parent pon ! t deme ckp "biase la to" eto je y diulang ! 
skarang ni maleh na ambek tau . 
da la pale otak akuh ny serabutngn keje2 skola , keja2 kursus lagik . 
bnyak lagik ya tertngak ny .daripada ak dok pikir pasal bnda ny baik ak pikir pasal homewrk y maseh bnyak lagik tohh .
lagi bguss kan , kan , kan ,, hehe ..